Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

» Szállítás & Fizetés

Mennyi idő alatt történik a szállítás?

A rendelés leadásától számított 1-3 munkanapon belül érkezik meg a vásárolt termék, ha van készleten, személyes átvételnél akár azonnal átvehető. Készlethiány esetén rendelhető termékek várható szállítási ideje 2-10 munkanap. Aktuális készlet a termék adatlapján található!

 

Milyen szállítási módok vannak és mennyibe kerülnek?

A Ketyerebolt.hu nem vállal házhoz szállítást. Helyette GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. jár el, mint a csomagszállításban kizárólagosan részt vevő mindenkori partner juttatja el Önhöz a megadott szállítási címre.

Szállítás munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

A szállítási díj tartalmazza a csomagolás és feladás teljes költségeit, ami a kosártartalom összsúlyától függ.  Szállítás a következő módon történhet:

 

 

 

 

 

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

 

 

Díjszabás belföldi csomagszállításra:

 

0-2 kg –

1190 Ft

2,1-3 kg –

1250 Ft

3,1-5 kg –

1350 Ft

5,1-10 kg –

1430 Ft

10,1-15 kg –

1570 Ft

15,1-20 kg –

1740 Ft

20,1-25 kg –

1840 Ft

25,1-30 kg –

2040 Ft

30,1-40 kg –

3920 Ft

Bruttó 100.000 Ft vásárlási érték felett a szállítás ingyenes!

 

GLS Csomagautomatába történő feladás esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas * 51 cm mély* 39 cm széles, nagyobb csomag esetében több csomag kerül feladásra amennyibben lehetséges a mindenkori szállítási díjakkal.

Az utánvételi díj +450/csomag,

Online bankkártyás fizetés vagy átutalásos fizetés esetén nem számolunk utánvételi díjat.

 

 

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

 

 

Díjszabás CsomagPontba kézbesítés:

 

0-20 kg –

1030 Ft

20,1-40 kg –

1410 Ft

Bruttó 100.000 Ft vásárlási érték felett a szállítás ingyenes!

 

GLS Csomagautomatába történő feladás esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas * 51 cm mély* 39 cm széles, nagyobb csomag esetében több csomag kerül feladásra amennyibben lehetséges a mindenkori szállítási díjakkal.

Az utánvételi díj +450/csomag,

Online bankkártyás fizetés vagy átutalásos fizetés esetén nem számolunk utánvételi díjat.

 

 

300.000 Ft-ot meghaladó utánvételes csomagot nem tudunk küldeni csak előre utalás után. 

Bruttó 1.000.000 Ft feletti vásárlás esetén, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot.

Az olyan termékeknél, amelyek méretüknél vagy formájuknál fogva nem csomagolhatók be vagy meghaladják a súlyhatárt, ebben az esetben felvesszük a vásárlóval a kapcsolatot egyeztetés céljából.

Kérjük, hogy a csomag átvételekor ellenőrizze, annak sérülésmentességét! Amennyiben hibát, sérülést, hiányt tapasztalna, akkor a futárral vetessen fel jegyzőkönyvet. Ne vegye át a csomagot és mihamarabb lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. A futár távozása után történt, utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni!

Mennyibe kerül a szállítás személes átvétel esetén és mikor vehető át?

Személyes átvétel esetén nem történik kiszállítás, így nincs szállítási díj.

Ebben az esetben vegyék fel velünk a kapcsolatot!

 

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

A vételár kiegyenlítése történhet: átutalással, utánvétellel, készpénzben. Személyes átvétel esetén készpénzzel vagy átutalásos módon lehet fizetni futárnál, utánvétellel vagy előre utalással, ami kedvezményesebb szállítást biztosít.

Átutalásos fizetés: Az átutaláshoz szükséges adatokat küld a rendszer elektronikus levélben (e-mail) ami tartalmazza a számla tulajdonosát, bank nevét és a számlaszámot. Ebben az esetben szíveskedjen a díjbekérőn szereplő „Megrendelés száma”-t feltüntetni a megjegyzés rovatban a könnyebb beazonosítás érdekében.

Az áru átvételekor amennyiben nem az veszi át a terméket, akinek a nevére szól a számla, úgy csak meghatalmazással áll módunkban kiadni a terméke(ke)t, melyet emailben előre vagy papíron az átvételkor kérünk. A meghatalmazásnak tartalmaznia kell az Meghatalmazó nevét, A meghatalmazott nevét és egy személyi okmányának számát. Ez az eljárás mind a vevő, mind az eladó érdekeit szolgálja, hogy egy előre kifizetett termék a jogos tulajdonosához kerüljön.

Utánvételes fizetés GLS Futárszolgálat esetén lehetséges 300.000 Ft-ig. Ezt az összeget meghaladó rendelés esetén csak átutalásos fizetésre van lehetőség.

Készpénzes Fizetés személyes átvételnél lehetséges 300.000 Ft-ig.

Internetes vagy online bankkártyás fizetés: 

Fizetési módok: VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Mestro

Meghibásodott termék vagy alkatrész esetén mi a teendő?

Ebben az esetben kérjük, mindenképp vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben.

Hova kell vinni a hibás terméket, alkatrészt?

A hibásnak vélt terméket személyesen, posta vagy futárszolgálattal van lehetősége visszajuttatni részünkre.

Személyesen 6400 Kiskunhalas Kertész utca 45. címen található telephelyre kell behozni egyeztetés után, ha erre nincs lehetőség tudunk küldeni futárt 1-2 napon belül, majd a bevizsgálás után tájékoztatjuk az eredményről. A javított vagy cserélt terméket szintén futárral küldjük melynek díja 2490 Ft, ami tartalmazza az oda-vissza szállítást.

Postai vagy futárszolgálatos küldés esetén a már fentebb említett címre szíveskedjen. Utánvéttel feladott csomagot nem veszünk át!

Amennyiben postai vagy futárszolgálattal küldi vissza a hibásnak vélt terméket, kérjük, hogy csomagolja be alaposan a terméket az összes gyári tartozékával együtt és a számla másolatával és a hiba okának leírásával. A nem megfelelő csomagolásból származó szállítás alatt keletkező sérülésekért semmilyen felelősséget nem vállalunk. Minden esetben küldje el a termék minden tartozékát, pl. az elektromos borotvát az adapterrel, akkor is, ha csak az egyik része hibásodott meg. Hiányosan visszaküldött terméknél nem tudjuk elindítani a garanciális ügyintézést.

Mennyi idő alatt készül el a javítás?

Nem vállalunk semmiféle felelősséget olyan kárért, amelyet közvetlenül vagy közvetve bármilyen nem hivatalos szervíz vagy szakember által végzett helytelen telepítés okozott. Továbbá nem vállalunk felelősséget a kompatibilitási problémákból adódó hibákért illetve nem kompatibilis alkatrészek beszerelhetőségével, működésével kapcsolatban.

Csak a hibás alkatrészt adják le, ha nem mi szereltük bele, kérjük, hogy szereljék ki, vagy szerviz szereli ki felárért. A garanciális csere vagy javítás ingyenes.

A fizikailag sérült, törött, repedt, beázott, nem rendeltetésszerűen használt terméket garanciális javításra átvenni nem áll módunkban.


FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

ZDBlN2I3YT